Wednesday, May 2, 2012

Hobi adalah makan

Ni entry pasal sebelum dan selepas aku pergi konsert maher zain tu.  Aku bertolak dari Exeter ni hari Sabtu, then check in hotel di Bayswater.  Bayswater ni best sebab banyak kedai makan halal.  Heaven giler makan kat sini, yelah kalau kat Exeter ni, kedai makan halal ni boleh dikira dengan jari, mahal pula tu.  Lepas check in, tu kami relaks kejap, then bersiap-siap untuk keluar ke Hammersmith, tempat konsert tu.  Sebelum tu, haruslah bergambar bersama depan cermin bilik hotel ni...
me and Izzah
Ini adalah Izzah, rakan seperjuangan aku di Exeter.  Dia pun amik physics and we share lots of same interests.  Dia la yang jadi mangsa aku yang suka makan ni...So, pergi London wajib makan di tempat yang tak ada kat Exeter ni.WAJIB!!!

Then, kami makan dulu kat Bayswater ni, makan kat Noodle Station.  Nak nangis makan ni, rasa makan mee goreng beli pasar malam, sedap sangat. Rindunya nak makan mee gerai.

Mee goreng!!!
The next day, kami mencekik di Tinseltown...makan lagi. tempat ni harus pergi bukan wajib pasal mahal.

Chicken Wing with BBQ sauce, serius sedap

Lamb chop..
bila belajar kat sini baru aku start makan lamb...best lamb sini, tak berbau...kalau kebab ke, sedap weh.  Kami share chicken wings tu tapi lastly kami take away pasal kenyang sangat makn lamb chop tu..Tu la nafsu!!!  Nak habiskan lamb chop tu makan masa 2 jam..sampai pekerja dia naik menyampah sebab lepak lama sangat...Hahahaha.....Suka hati lah.  Aku bayar kot!

Kami juga mencekik di Subway.  Kalau kat Malaysia, tak pernah aku masuk Subway ni.  Tapi kat sini, hmm...amik kau...sedap sangat la...Tapi Exeter tak ada yang halal.  So, time pergi London ke, baru boleh makan.

Itulah yang aku makan untuk dua hari di London. :)

No comments:

Post a Comment