Tuesday, June 18, 2013

Arigatou Sahabat

Jumaat minggu lepas, result exam dah keluar. My university antara yang terawal dapat tahu result.  Result aku?  Hmm....oklah, sesuai dengan usaha aku yang pemalas dan aku bersyukur sangat dengan result tu dapat graduate.  Yeay, I will graduate soon!!!!

Aku tak expect pun akan dapat result ni sebab aku tak cemerlang masa winter exam hari tu gara-gara banyak jalan-jalan masa winter holiday.  I just spent about less than 2 weeks for 3 hard modules and electromagnetism was killing me!  Jalan-jalan tu tak salah kalau aku sentiasa konsisten study sepanjang term.  Tapi, nan hado.  Sepanjang term asyik main-main je.  But, I learnt from that mistake.

Untuk summer exam, aku start study awal.  Pergi library untuk ambil mood study.  Thanks kepada sahabat study saya, Ekin untuk sama-sama belajar, tidur kat lantai sama-sama.  Thanks juga kepada Ili dan Aishah, even kita tak sama course, tapi study sama-sama.  Yelah, kita akan lebih bersemangat untuk belajar bila kita tengok orang lain belajar.  Aku salute sangat dengan ili dan Aishah ni, diorang memang semangat bab-bab study ni.  Thanks sebab dorong aku untuk study, ajak pergi library, sudi tumpangkan bilik, even tidur atas lantai je, hehehehe...........  

Somehow, I will miss that moments. The moments when we spent time together, teasing each others.





Love this song, Arigatou, by CN blue.......

Ekin,Ili,Aishah: Arigatou :)

No comments:

Post a Comment