Saturday, December 11, 2010

aku amat bersyukur.....

Hari ni bangun pukul 11pg setelah tidur pukul 4pg....
aku suka stay up till late night sbb dpt call umah
kt malaysia kn dh pg...so dpt la ckp ngan keluarga..
bangun...terasa lapar
terus ke dapur....buka freeze
aku bakar roti cheese n tomato yg dibeli di TESCO
buat sandwich tuna,tomato n sosej....
buat coffee..hmm....yummy





alhamdulillah
sambil makan sambil tengok cerekarama
lepas tu aku buat physics smpai pkl 4ptg
sembahyang magrib
ak pg masak nasi goreng perisa udang+sosej+crab stick
amat kenyang sekali

sesekali aku terfikir....
ma,adik2 aku kat kg makan apa ye?
biasanya klu ak kt kg,klu bukan special day
kami hanya makan nasi ngan telur goreng+kicap....xpn sardin......
simple but sedap...
bukan kami susah sgt mcm bersamamu ke apa
cuma ma kadang2 x masak
nk harapkan ak yg masak,lambat lg...
dan aku amatlah malas nk tolong di dapur.
maafkan ankmu!!!
ma kadang2 jarang beli barang dapur
sejak ayah meninggal,ma jarang masak
mgkn masakan ma hanya utk ayah je
nnti aku balik malaysia,aku nk rajin masak kt dapur
masak utk adk2 aku n ma
aku nk mewahkan adk2 ak
sbb ak rasa ak terlalu mewah berada di sini
mkn pizza la
adk2 ak kadang2 je,sebulan sekali pn susah..aku?
aku harus bersyukur dan belajar bersungguh-sungguh.....

No comments:

Post a Comment